Vågar man?

Vågar man säga att blogg.se-appen fungerar igen? Jag fick verkligen nog häromdagen och skaffade mig en wordpress blogg ist. Har dock ej fått igång den än. För samma dag som jag fixat den bloggen så började blogg.se-appen att fungera. Känner den sig hotad tro? ;) haha. Skönt att det fungerar igen iaf. Får se vad länge bara... Vågar man anmäla till en rallytävling? Vore kul att testa, men samtidigt är jag sån att jag vill att allt ska sitta till 110% innan jag vågar ge mig ut och tävla. Men samtidigt så är det bra att ha ett mål att sträva mot. Något som gör att man håller igång med träningen och att man ser framsteg. Hmm....detta tål att tänkas på!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback