Sjukstuga

Då var det dags igen. Dundra har skadat sig.
Nu är det ko-brott, klokapsel-brott. Så vi har varit hos veterinären igen och fått hjälp. Stackars D har blivit opererad, de fick dra bort halva klokapseln ungefär. Som tur är så var klobenet helt. Så nu är det rimadyl och tratt som gäller, igen.
Peppar peppar så tycker jag det ser bra ut. Pulpan börjar torka och jag har målat lite nagellack över (veterinärens ordination). Men, igår såg jag att det kommit ut lite vätska från klon! Fan. Nagellacket var borta (?) Så jag tvättade rent klon och sätte på en strumpa. Hoppas det inte blir nån infektion nu. Återbesök på tisdag, då det gått en vecka. Håll tummarna för min lilla olycksfågel.

(och inte kan jag ladda upp bilder från mobilen heller. Jäkla http://blogg.se">blogg.se-app!!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback