Det rullar på

Sakta men säkert så rullar det på här hemma. Jag har mina ups & downs, igår var en down-dag.
Hade sån fruktansvärd huvudvärk mesta delen av dagen. Visste inte vart jag skulle ta vägen, ville bara gråta!
Antagligen gjorde jag lite för mkt än vad min kropp klarar av för tillfället. Samt så missade jag en dos av Alvedon under dagen. Så idag är jag mer noga med medicinerna samt att jag INTE ska hålla på och greja med allt. Men har iaf kört ett superkort pass "pallen" med D idag. Gjorde kanske med 10 godisar max. Hon var inte riktigt på hugget, tvekade och hade inte samma glöd som sist. Kanske känner hon att jag inte är samma Emma? För jag orkar inte vara riktigt lika glad och motiverande tyvärr.
Så jag får avvakta lite till med träningen tills jag känner mig piggare helt enkelt.



Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas det är en bättre dag idag! <3 P&K

2012-11-01 @ 11:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback