Snabbis

Hejsan!
En snabb update.

- Dundra har varit hos veterinären. Jag misstänkte livmodersinflammation, men det var falskt alarm (skönt!) Fick även smärtstillande/antiinflammatoriskt för hennes hälta. (vilket har blivit bättre efter den 10 dagars kuren hon fick)

- Heavy hade rullat i nått blodigt idag under skogspromenaden så han var full i blod! Blev livrädd först för visste ju inte om det var hans blod eller inte. Men efter en grundlig undersökning förstod jag ganska snabbt att han hittat nått mysigt att rulla i. Vad vet jag jag inte..

- LL tyckte att det var bättre att rulla i en lerpöl. Så han var 50/50 grå/brun lerig på ena sidan och vit och ren på andra. haha. Knäppa djur!
Så det blev dusch för grabbarna bus när vi kom hem efter skogspromenaden. 

Yepp. Och lilla Emma jobbar på för fullt. 

Det var en snabb update om oss här hemma :)
LL ville upp och kolla läget i min garderob ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback