Suprise!

Ja vad är detta? En uppdatering? Chockade? Det är jag. ;)

Jag har flera gånger tänkt att jag ska börja blogga lite mer, men det blir riktigt aldrig av.
Känner att jag har inte så mycket att skriva om.
Jag har ju faktiskt hundarna som kan ge underhållande läsning för vissa. Men vi är inga tränings/tävlings-freak så nån sån blogg blir det nog inte.
Har ju köpt hus för ett år sen och med det kommer inredning/renovering mm mm. Sånt gillar jag :) Så kanske blir det lite inlägg om det också.
Sen gillar jag att fota. Det var ett tag sen jag var ute på jakt efter nya foto-utmaningar. Men Malin och Wille brukar bli offer till det ;)

Ja vi får helt enkelt se vad som skrivs i denna blogg. (huvudsaken är väl att jag skriver nått trams än inget alls antar jag, haha)

Här kommer en bild på Malin & Wille från när de var ute och tävlade i våras.
Tyvärr rörig bakgrund, men de gör sig snygga ändå tycker jag :)
Malin & Wille
// Emma


Kommentarer
Postat av: Linda

Men dra mig baklänges, en UPDATE!! ;) Skitkul Emma, bara att fortsätta! Nu ska jag klicka in lite oftare och förhoppningsvis se fler nya inlägg.. ;)



Du får GÄRNA skriva om renovering (före & efter-bilder av det ni gjort redan kanske? Jag är såååå sugen på att köpa hus!) och så vill jag ju se bilder på vovvarna och snygga Wille såklart! :) Annars kanske du har smaskigt Åmåls-skvaller att dela med dig av..? ;)



Nu MÅSTE vi ses snart, har ju massvis att babbla om..



Puss å kram från oss!

2011-08-17 @ 10:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback