Regnet det bara öser ner.

Jahapp. Vad gör man en dag som denna? Regnet står som spön i backen och varken jag eller hundarna är speciellt förtjusta i att vara ute då. 

Jag har avverkat ett jobbpass på fm, 7-13. Sen fick jag ett ryck här hemma så jag städade huset. Eller ja, städade å städade. Jag har dammsugit, plockat iordning samt dammtorkat. Alltid något :)

De 3 odjuren fick varsitt fruset märgben så håller de sig sysselsatta en stund iaf. Mumsigt med märgben! ;) 

I helgen är det KM på klubben, tyvärr kommer jag inte att vara med. Har inte kört ett enda agility-pass under sommaren så känns inte fair mot dogsen (eller mig!) att ge sig ut och tävla det första vi gör. Visserligen kan det ju vara ett ypperligt tillfälle för att få träna under tävlings-liknande förhållanden, men nää. Vi är inte tillräckligt förberedda känner jag. 

Jag måste få tummen ur å föra över alla bilder jag har till denna dator, så jag kan slänga med nån rolig bild emellanåt. För bilder är alltid skoj att titta på. När jag själv läser bloggar är det mest bilderna jag tittar på ;)
Just de! Jag måste ju berätta en rolig sak.
Jag var med i en foto-tävling som FärestadsTravet anordnade, och gissa vad? Jag kom bannemig 2:a :D Vann ett presentkort på 500:- att nyttja på FärjestadsTravet. Skoj skoj! :) Häär kan ni gå in och titta på de olika bidragen. (jag tävlade i kategorin "häst", så ni får bläddra ner lite på sidan för att se min bild)

Nä nu ska jag pyssla med annat. :)
Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback