Äntligen tillbaka!

Yes!

Nuu äntligen har jag fixat mig en blogg för mig å mina dogs. Det var på tiden, right Linda? ;) haha

Har dock inte orkat sätta mig in i alla koder å drit än, så jag fuskade lite och tog en färdig mall. :P

Bilder kommer. Det lovar jag. Så håll ut kära vänner, det kommer inom en snar framtid!

Jag ska försöka vara så aktiv jag kan, men då jag tappat suget lite för hundträning så kommer det nog mest bli bilder som jag lägger in här. Allt ifrån foton på mina älsklingar; Heavy, Lucky Luke och Dundra. Men även på favorithästen Wille samt allt annat roligt som fångar mitt intresse.

Tills nästa gång!
//Emma



Kommentarer
Postat av: Linda

ÄNTLIGEN!! ;) Haha, jag är din mest trogna läsare och har redan lagt in den här bland mina favoriter.. ;) Bilder duger alldeles utmärkt, ibland behöver man ett litet break från träningen för att hitta tillbaka till gnistan. Och vill du ha mer "grejar" att fota har jag två galningar här hemma jag tacksamt tar emot hjälp att fota när vi tränar.. ;)

Vi får ta en date snart, SAKNAR er!!

Puss puss

2010-06-20 @ 18:28:14
URL: http://convictionsdynamit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback